Subject: FW: Aegviidu ÜVK teostusjoonis
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 15:43:39 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/360-7

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Veiko Reinmets <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 21, 2025 3:32 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Vabandan vastuse viibimise pärast. Edastan geodeedi joonise parandatud
kujul.

Lugupidamisega,

Veiko Reinmets

RTS Infra Eesti OÜ

/projektijuht/

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 56 250 661

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 23. detsember 2024 09:01
Adressaat: Veiko Reinmets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Palume kajastada rajatud tehnovõrkude sügavuse ja kaitsehülsside tugevuste
andmed üheselt ka pdf failides.

Lisaks puudusid mõõdistuselt rajatud tehnovõrkude sügavuste andmed antud
asukohas riigitee maaüksusel.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Veiko Reinmets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 18, 2024 10:07 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Vabandame vastuse viibimise pärast.

Edastame täpsustatud teostusjoonise Aegviidu alevis.

Lugupidamisega,

Veiko Reinmets

RTS Infra Eesti OÜ

/projektijuht/

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 56 250 661

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.